ϐłᾄƈќ Ɠђὄṩҭṩ

اشبـــ ــاح ســـ ــیاه

ϐłᾄƈќ Ɠђὄṩҭṩ

اشبـــ ــاح ســـ ــیاه

ϐłᾄƈќ Ɠђὄṩҭṩ

د͕͕͗͗̅و͕͗س͕͗̅ت͕͗̅ا͕͗̅ن͕͗̅م͕͗̅ ب͕͗̅ی͕͗̅ د͕͕͗͗̅ف͕͗̅ا͕͗̅ع͕͗̅ و͕͗ د͕͕͗͗̅ش͕͗̅م͕͗̅ن͕͗̅ا͕͗̅ن͕͗̅م͕͗̅ ب͕͗̅ی͕͗̅ ج͕͗̅و͕͗ا͕͗̅ب͕͗̅ ن͕͗̅خ͕͗̅و͕͗ا͕͗̅ه͕͗̅ن͕͗̅د͕͕͗͗̅ م͕͗̅ا͕͗̅ن͕͗̅د͕͕͗͗

آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۲۱:۳۶ - دایان سمایی
    Hi
  • ۴ مرداد ۹۹، ۱۶:۰۵ - امی
    رمز
  • ۱ خرداد ۹۹، ۱۰:۰۰ - REZA
    رمز
  • ۵ دی ۹۸، ۱۷:۱۲ - Abol7383
    رمز

خب امروز قصد دارم باگ RFU رو برای شما معرفی کنم،عزیزان تازه کار دقت کنند که این باگ ، هیچ پیش نیازی نداره. 


دوستان من خودم عمدا از این باگ ها شروع میکنم تا عزیزان تازه کار اول وارد دنیای هک و نفوذ بشن و با استفاده ازاین آموزش ها چند تا سایت در حد پایین دیفیس کنن و علاقه پیدا کنند تا بعد آموزش های تخصصی تر رو در آخر بگم. 

و اما آموزش : 

[+] توجه داشته باشید با اینکه این باگ جزئ باگ های ساده هست ، ولی با کمی خلاقیت میتونه خیلی بهتر ازش استفاده کنید. 
[+] نحوه کار با باگ RFU (REMOTE FILE UPLOAD)Y همانند کار با باگ DNN(بعد این میزارم یا در اینده) میباشد، 

خوب بریم سراغ آموزش 

برای پیدا کردن تارگت میتونید از دورک های زیر استفاده کنید. کد: 


inurl:”editor/filemanager/connectors/php/userfiles/” 





و با اکسپلویت زیر میتونید صفحه آپلود رو مشاهده کنید 
کد: 


fckeditor/editor/filemanager/connectors/uploadtest.html 




کافی هست عبارت بالا رو در ادامه آدرس سایت قرار دهید.

نظرات  (۱)

چرا وقتی میخام شل یا صفحه دیفیس اپلود کنم میگه invalid file

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی